Ooonsdag !

Ooh vad jag längtar till nyår alltså, kommer bli väldigt trevligt tror jag!
Inget stort sådär, utan vi ska sitta i en lägenhet i Charlottenborg o dricka lite bara,
tror jag jimmy kamel sa :P Huvudsaken är att det är roligt folk.
På fredag ska jag fixa dricka, o kläderna är redan fixat. Bara lite finjusteringar behövs.

Idag blir det bio o kinamat : ) Det ser jag verkligen fram emot.
Var länge sedan jag var på bio nu faktiskt.
O nästa vecka ska jag troligen på bio med Carro också, Happy feet ska vi se.
Haha så gullig film.

Klockan halv sex ska jag möta mina kusiner utanför biografen ikväll,
så jag vetifan vad jag ska göra fram tills dess.
Sova? Duscha? Film? Waah. Så tråkigt jag har!

Aja vi får väl se vad jag hittar på.
Nu måste jag iaf lämna datorn eftersom min bror ska ha den.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0