Ooonsdag!

Skrev igår runt kl. sex, men det gick inte att publicera.

Okej, jag hatar blogg.se just nu.. dom håller på att uppdatera nåt minne till databasservern eller nåt, så det tar 511 år att ens kunna logga in på sidan. Men men, det blir väl bättre imorn : ) Hoppas det, för just nu känner jag verkligen av min bloggabstinens alltså. Trodde inte att jag var såhär beroende, haha ;P

Aja, idag har väl varit en ganska dålig dag faktiskt.. Jag tog mej till skolan, trots att jag var sjuk.. det var duktigt gjort iaf. Men nästan helt onödigt, eftersom ingenting funkade som det skulle när jag kom dit ändå.
Men fick höra lite småbarn sjunga luciasånger iaf, det var gulligt : ) Stannade på två lektioner, sen tog jag bussen hem. Sen dess har jag mest suttit här, pratat lite med Jimmy kamel oså : ) Vi hade inte pratat med varandra på 2 dagar innan o han hade tydligen saknat mej lika mkt som jag saknat han, haha..
vårt telefonförhållande börjar spåra ur lite verkar det som :P Han är hemma nu iaf,
o jag ska troligen träffa han o Ywonne imorn : ) Treevligt.

Annars händer det väl inte allt för mkt precis :P Nu tänkte jag gå o lägga mej o kolla på Förkväll eller nåt annat roligt.. sen ska jag äta pepparkakor o mjölk framför O.C. - Dubbelavsnitt ikväll ;D yehey.
Gillar Onsdagar!
Får se om jag är tillräckligt frisk för att gå till skolan imorn, annars blir det att vara hemma o blogga extra mkt eftersom dom säger att det ska vara fixat tills då : )
Så är det. Nu är jag trött på det mesta så det får bli sängen ett tag..
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0