Smått & Gott.

Igårkväll satt jag och kollade runt på massor roliga, söta o lite knäppa saker.
Det finns ju endel : ) Här är mina favoriter!

108460-193


Crazy Cocktails, verkar vara ett roligt spel. Gott också.

108460-192

Otroligt söt kamera, vet inte om det är nån speciell kvalité, men gullig är den.

108460-194

Hej, jag är en tjej. Jag vill ha ett rosa playstation.

108460-191

Vem vill inte ha en Rosa Jesus i vax hemma liksom? Haha så ful.




Datamus täckt med diamanter. Lite too much för min smak, men cool är den.
Marilyn Monroe pussel. När man pusslat ihop det kan man använda det som tavla.
Rosa badanka/radio. Den flyter och spelar musik samtidigt. + att den är otroligt söt.
Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0