Tankar som ingen behöver läsa.

Bara 3 veckor kvar till jul, o 4 veckor kvar till nyårsafton nu : ) Jag längtar.
Egentligen är jag en liten tönt, Jag vill inte bli vuxen, jag vill inte att allt ska förändras.
Men det gör det, även om man inte vill.
Man slutar med alla gamla traditioner, julkalender o sånna grejer. Eftersom man inte längre är barn.
Ingen frukost på sängen när man fyller år, o inget pepparkaksbak veckan innan julafton.
Ingenting är som förut. Jag hatar det.
Vi ska tillomed sluta byta julklappar i släkten..  "det blir för dyrt" säger dom.
Men julen handlar om att ge saker till folk man tycker om, för att man vill det. Inte för att man måste.
Oh så trött jag blir.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Ja varför är det så? Jag älskar julen, och allt som hör den till. Att inte gå och julhandla blir ju som att inte ha någon julgran eller att inte titta på Kalle Anka - helt fel!
Men man är väl bara så stor som man känner sig? Haha, jag tänker vara liten så länge jag vill^^

2006-12-04 @ 19:35:00
URL: http://rubyred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0