Tiiisdag !

Tisdag idag. Var först tvungen att tänka efter va det var för dag, haha :P
Det är lov nu, då har man inte koll på sånt.
Idag har jag ganska mkt planer faktiskt, hade först tänkt följa med familjen på bandy
men jag orkar inte stå där o frysa när jag har såhär ont i magen.
Jag är fortfarande mätt efter julmaten, haha.
Carro o jag ska till stan om ett tag iaf : )
Ska kolla om jag hittar något att ha på mej på nyår eller så.
O sen ska jag till OK o Östenssons med Denice o hämta ut mina kläder från Nelly.
Kan fortfarande inte sluta tänka på alla pengar jag går miste om
eftersom jag beställde kläderna precis innan det blev rea på dom.
Sån otur alltså. Jag skulle behövt de där pengarna.
Men men ;)

Ska gå o fixa till mej lite nu.
Laater ;) Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0