Tomorrow and forever


Okej, en halvbra dag blev det tillslut.
Har knappt hunnit göra nåt idag, suttit vid datorn i över 10 timmar.. inte bra.
Mest andra folk som förstört min dag, när dom ska vara tjuriga utan anledning oså.
Jag hatar sånt, Let's be happy people!
Aja, får väl hoppas det blir en bättre dag imorn..
Vet inte riktigt om jag ska till skolan då, beror på hur jag känner mig.
Men jag måste börja vara där oftare iaf, hörde att folk i min klass trodde att jag hoppat av skolan.
Haha vafan ? så mkt har jag inte varit borta iaf :P
Men jag ska bättra mej, det har jag bestämt mej för nu.
Vet att jag klarar det, bara jag vill : )

En annan sak jag bestämt mej för är att jag aldrig mer ska dricka kaffe.
Åt helvete alltså, haft ont i magen hela dagen + att jag är skitpigg ..
kommer inte kunna somna än på många timmar :P
Men de är bra, för jag har tänkt sola, o platta håret, o städa o plugga endel..

Tur att jag har sovmorgon imorn säger jag bara! ;) Men bäst att jag sätter igång nu iaf.
Puss o gonatt : )

Bara 20 dagar kvar tills julafton! ;D


108460-128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0