Tråk, tråk.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu - En Stoor blå t-shirt med Musse på : )
Vad använder du just nu för skor: Oftast mina stövlar för tillfället.
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Ingen annan än jag har sovit i min säng ännu :P
Du pratade med: Min bror
Du delade en drink med: Hm, det var nog Hanna i fredags.
Du gick på bio med: Heggson, Jimmy kamel o Ywe : ) Fast idag ska jag på bio med kusinerna.
Du gick på stan med: Carro igår ;)
Skällde på dig: Det var väl pappa tror jag.

Senaste
Låt du hörde:
Haha jag minns inte va den heter, nån rolig sak.
Film du såg: Sök
Mat du åt: Nyttig milkshake imorse ;)
Kram: Typ pappa tror jag
Puss: Pappa ?
Fest: Festen i fredags, den bästa på länge.
Känslan: Typ.. uttråkad.
Ilska: Igår, när mamma sa att jag inte kommer få nån julklapp av dom.
Resa: Minns inte, det måste varit Italien förra året.
Glädje: Igår när jag hittade snyggaste klänningen på MQ
Dröm: Haha, drömde en skitläskig dröm inatt. Jag blev jagad av indianer i en skog.
Boken du läste: Hmm, historiaboken på Svenskan.
Personen du träffade: Typ min familj?
Personen du pratade i telefon med: Denice?
Personen du fick sms av: JImmy kamel : )
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort.
Gången du var utomhus: Igår, när jag kom hem från stan.
Gången du sov: Inatt, vaknade för ca 2 timmar sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll. Spaghetti o köttfärssås, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0