Tråktråk.

Lista som jag tagit från Qaroline ;)

Bästa promenad: Gå runt inne i stan ;)
Favoritdryck: Cider
Favoritgata: Haha? ja vet inte.
Reser helst till: Spanien, Cypern, Italien, Grekland.. överallt.
En bra gå bort-present: Godis godis!
Favoritlyxartikel: Ansiktsmasker o Parfym.
Älsklingsljud: musik?
Senaste upptäckt i Stockholm: aldrig varit i stockholm.. så :P
Tidning jag gillar: VR, SOLO osv.
Favvosajt: blogg.se - blogg är mitt liv.
Fikar gärna: på Östenssons Café, eftersom jag är fattig.
Favoritbutik: H&M
Bästa lunchställe: Gurka
Favoritfärg: Svart och rosa.
Favoritmärke: Vet inte riktigt.
Favoritdjur: Hundar. Och min Bääs : )
Världens bästa nu levande regissör: jaadu..
Stjärna jag vill träffa: Jared Leto o Nicole.
Favvoskor: Mina nya stövlar : )
Klädkonto per månad: Inget o skryta med precis :P
Modeförebild: Nicole osv. Massor : )
Motionerar: inte ofta..
Mest överskattade affär: hm.. Oscars.
Mode jag aldrig vill se igen: Jazzbyxor. Hade typ 20 par när jag var mindre, fyfan.
Favoritprodukt på Systembolaget: X-mas cidern just nu.
Bästa fyllekäket: McDonalds!
Senaste fyndet: Hm mina skor tror jag.
Bästa romanen: Läser inte så mkt böcker.
Bästa diktsamlingen: Ehm, läser inte dikter.
Favoritprodukt på Apoteket: Listerin, haha :P
Fulaste färgen på kläder: typ skrikiga färger.
I min cd-spelare: lyssnar på det mesta. Just nu Julsånger, haha  : )
Användbar pryl: Mobilen, datorn, sängen.
Högst på önskelistan: Frisör, piercing, Jeans.
Sparar till: En ny dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0