Ugly Betty + plugg.

Hehe vilken tur att man inte somnade då.. :P Needå, bara sovit från klockan två till halv sex nu.
Dumma maddson. Nu kommer jag ligga vaken hela natten istället. Usch.
Aja, jag får väl passa på att plugga eller nåt inatt då. Inte riktigt klar med alla läxor än,
trots att jag pluggat väldigt mkt idag.
Sitter o kollar runt på julklappar o skit medan jag väntar på att Ugly Betty ska börja.
Hittat massor med grejer som jag vill ha, Oooh.. ge mej pengar!
Alla pengar jag får i julklapp är ju redan slut kan man säga, eftersom jag bestämt precis allt jag ska köpa.
Efter jul är det jag som skaffar mej ett jobb! : )

Och jag är hungrig också, inte ätit nånting idag.. inte bra. Fattar inte vrf det inte kan finnas
nåt mellanting - antingen äter jag mycket, annars ingenting. Nyårslöfte 1. Lär dej äta ordentlig mat!

18 dagar o 5 timmar kvar tills julafton.

Puss påre.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Älskar Ugly Betty
Söt design förresten

:)

2006-12-05 @ 19:22:02
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0