When everything is going my way.

Bra dag idag, men ååh så slapp.. Kollat på Ensam hemma med familjen,
ätit kycklingfilé o grejer, mums.
Och sånna där skumgummitomtar, jag älskar sånna!
Speciellt dom bruna, de smakar som X-mas cidern.
Inget bak blev det, mamma har varit upptagen med att sätta upp
7 miljoner tomtar överallt i huset.
Haha, inget jag föredrar. Jag gillar när det är enkelt,
nån stjärna i fönstret o sen får det vara bra.
Ja just det, vi har klätt granen idag också. Fin blev den : )
Bara röda kulor och guldglitter i år.
Det gillar vi.

Mina utslag börjar försvinna nu iaf, bra det. Skulle blivit störd om jag hade varit tvungen att vara hemma från skolan en dag till.
På måndag ska jag dit, prov på varje lektion. Jag älskart..
Så imorn blir det väl mest o plugga skulle jag tro.
Ska till stan också, kolla om jag vinner nåt i lottdragningen som jag är med i : )
Träffa min bitch Juhanna också, haha. Ooh va jag saknar henne.
Aja det blir nog trevligt.

Btw, Burger King har öppnat i Motala nu,
det blir nog en sväng förbi där i veckan skulle jag tro ;)

Men nu blir det nog sängen för min del iaf, min bror ska ha datorn.
Var uppe till kl. 4 inatt så nu blir det tidigt i säng, kolla på någon dålig film på tv:n eller så : )
yes, men sov gott, pusshej o allt sånt där ;)

Kommer sakna dej när du åker, men jag räknar dagarna tills du kommer hem. Puss påre.

108460-168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0