all I want for christmas is you.


Då var denna dagen också slut då.. o inte ett skit har jag hunnit :S vart tar tiden vägen? snart kommer lovet också vara över o då kommer ja sitta där o inte gjort nåt som jag ska - inte pluggat nåt, inte städat, ingenting :S ooh.
fattar inte alltså.
nene, imorn blir det andra tag.
upp tidigt, duscha, städa, åka till stan o äta på mcdonalds med min kusin :)
sen kolla o jag hittar nån partytopp till helgens fester :)
hem, börja fixa till mej inför kvällen, sitta vid datorn ett tag, plugga lite om jag får tid över..
sedan åka hem till jonna o festa hela kvällen ;D blir nog roligt.
hm, fast vet ju inte hur jag ska komma dit o hem eller nåt? haha, får se hur det blir. hoppas juhanna kan hänga med bara :) länge sen jag träffade min brud nu ju :/

Lördag längtar jag ännu mer till iaf, när det blir 18 års party hemma hos jimmy kamel :) ooh.

aja, nu måste jag kolla lunar o allt sånt där skit också innan det är dags för sängen :P haha
puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0