Åt helvete är det ;)

Inte skrivit här på fem år så idag blir det extra långt o fint inlägg : )
Men nu är designen fixad lite iaf, o Jimmy kamel är dum.
Inte bara han är dum, alla är dumma. Jag också..
mjao men de här ser ju ut att bli ett väldigt seriöst inlägg.
Ska iaf skriva vad jag gjort i helgen oså..

Fredagkväll - Juhanna kom till mej ett tag, vi typ spelade msn-spel ;)

Sen mötte jag Carro o åkte med henne till Charlottenborg där det var fest.

Typ halva min klass var där, skitkul vare.

Sen skulle vi gå hem, de var ju mindre kul.. men vi stannade till o träffade Kenny o Fredrik vid Storgatan :)

trevligt, trevligt.. o vid 4 tiden gick vi hem. Sova !


Lördag - Vaknade runt 1. Satt vid datorn, åt frukost osv. Kollade till Bääs o hon såg väldigt dålig ut så jag ringde mamma, bärde ut Bääs ur buren o gav henne vatten oså.. pappa o martin kom hem o hjälpte mej.
Pappa ringde veterinären, o vid den tiden var Bääs nästan borta :/
Bärde in henne i buren igen, o pappa o martin åkte för att köpa McDonalds.
Jag satt o klappade Bääs tills hon somnade in.
När pappa o Martin kom hem igen blev det begravning :'( hemsk var det.
Men jag ville komma på lite andra tankar, så jag duschade o fixade till mej..
sen kom jimmy kamel o hämtade mej o Sara.
Då åkte vi till en fest hos nån Madde, men hon slängde ut oss lika fort igen..
Sara o jag var med 4 andra killar som blev utslängda, vi cyklade runt i stan o sen till nån fest uppe vid brinken. Tråk-fest.. Tog jäkla taxi hem vid 1.
Satt vid datorn. Sova..

Söndag - Vaknar av att pappa kommer in o ger mej en kram ( :S chockad )..
frukost, datorn osv. Fixar till mej.. på med klänning för nu ska man till barnkalas.
Sen åker vi till lilla Gustav som fyller 3 :) ger honom present o åker igen - för att hämta mamma vid bussen. Hon har varit på SPA you know.
Tillbaka till mina kusiner, oså fikar vi o håller på.. jag älskar verkligen kalas :/
Sen skjutsar dom mej till Heggson, tar McDonalds på vägen..
mjao, vad händer sen. Ser film hos Heggplutt. Ligger i hans säng, pratar med Jimmy kamel..
kollar på när han spelar, osv. Sen sover vi.

Måndag - Vaknar, Frukost. Kollar på tv medan Heggson spelar.. och sen sitter jag vid datorn ett tag.
Fixar till mej i nåra år. Sen kommer mamma o pappa o hämtar mej o vi åker till nästa barnkalas - denna gång hos Julia, min andra kusin. Där fikade vi - kladdkaka o grejer. Haha o Julia hade fått en dansmatta som vi testade, ganska så roligt faktiskt. Fast det roligaste var när morfar o mamma testade den :)
Hem, tv, datorn o allt sånt där.. o sen fick jag present av mamma faktiskt, som hon köpt på SPAt,
alltid roligt ;) Dusch, sova. Fast jag sover inte.. vaken mesta dels av natten.

Tisdag - Hemma från skolan. Mest slapp dag.Typ inte gjort nånting.. :P
Ätit, kollat på tvn, o suttit vid datorn. Åt helvete är det  :P
Pratat med Jimmy kamel har jag gjort också, men han är dum så.
Jao, alla är ju dumma som sagt.

Imorn börjar mitt nyttiga liv iaf ;) Får se hur det går :P
O sen har jag sovmorgon också :) och tandläkaren! :D älskart.. :/ verkligen.
Aja, nu ska jag sova iaf.. trött på den här dagen. Och allt.
Puss o gonatt.

Men jag ska ha tillbaka dej Heggson. You know it.


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Smakar den glögg(?) Hm drack den för nån helg sen och tyckte den var jätte god, men jag avskyr ju glögg. Hur kan detta vara möjligt? Jag kanske hade druckit lite för mycket innan så jag inte kände smaken, men nog borde jag väl kännt igen glöggsmak? Jisses.

2006-11-22 @ 00:00:00
URL: http://qarolinew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0