åt helvete.


Idag måste vara sämsta dagen.. Tillbaka till skolan, Heggson är dum, Tröstäter massor o ska hålla på o vara allmänt jobbig. Och slö. Som alltid. usch.
Aja, snart blir det sängen o då är skiten över.. nya tag imorn. O då ska jag hem till Heggson :)
Vi har haft en jobbig konversation om oss precis. Jag saknar honom.. fast jag tror faktiskt jag kommer få tillbaka honom. om ett tag, nån månad eller så.. när han förstått att jag är hans drömkvinna. haha nevars :P Men han blir nog min sen iaf.

Det skulle varit 2 månader igår. Men istället var det 1 vecka som singel jag firade.
Yeah, lovely life.. jag älskart ibland. verkligen..

Ooh orkar inte mer. Gonatt people :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0