Bara för att Madde ska lyckas med allt.

Still home. Var tvungen att leta efter matteboken i en halvtimme, o när jag väl hittat den -dvs nu. så är mattelektionen snart slut. Haha vilken stjärna man är ;)
Men nu ska jag bege mej iväg till skolan iaf - startar dagen med lunch, det är ju alltid trevligt :P
Sen har jag bara två lektioner, skönt det iaf : )
Blir mkt städande när jag kommer hem, eftersom jag har vänt upponer på hela mitt rum i sökandes efter matteboken. Haha det blir roligt o städa sen : /

Sitter o funderar på vad jag ska göra i helgen :S Släktträff ska vi ju ha på lördagen iaf. Kul kul. Inte.
O sen måste jag ju träffa Jimmy kamel också eftersom han är hemma ;P
Kom en till räkning igår btw, har tydligen ringt för 500kr till jimmy kamel där med. Uppe över 2000 kr nu, haha så roligt det känns :P Men det är han värd iofs. Skulle inte överleva utan våra samtal.

Nu ska jag platta håret, sen blir det skolan. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0