Digital bild is boring sometimes.

Vad gör du om tio år?
Om 10 år är jag 27, då ska jag ha pluggat klart. Ha minst 1 barn o vara gift med en man :P haha. låter bra.
Gör du för att koppla av?
Sover eller slappar framför TV:n.
Tycker du om att få?
pengar, pussar o kramar, komplimanger :)

Har du...
Rökt en cigarett?
Never.
Druckit så mycket att du spytt?
Det ska vi inte tala om.
Krockat någons bil?
Svårt när man inte har körkort än :P
Stulit en bil?
Haha nej?
Varit kär?
Ett antal ggr Ja...
Blivit dumpad?
en gång..
Fått sparken?
haha japp de har jag fått.. pga slöhet.
Sagt upp dig?
kan man väl säga att jag har gjort en gång..
Tröttnat på dina grannar?
sometimes..
Smugit ut ur dina föräldrars hem?
Haha jo en gång klockan 2 på natten när jag tänkte åka till Heggson :P
Haft känslor för någon som inte känt likadant?
flera ggr..
Gått på en Blind Date?
haha naa :P
Ljugit för en vän?
mjomjo, det måste man ibland..
Blivit arresterad?
nope.
Skolkat?
yes, jag är ganska bra på det också.
Sett någon dö?
nae de har jag inte.
Varit i Frankrike?
naej.
Varit i Kanada?
inte fär heller..
Varit i Afrika?
nej.
Rest runt i Sverige?
Mjo på endel ställen har jag varit iaf :P
Besökt Washington D.C.?
dumma frågor. Nej.
Flugit flygplan?
Mjao :P läskigt är det.
Gått vilse?
Haha med mitt lokalsinne så gör man det varje dag :P
Simmat i havet?
Jodå :)
Känt som om du skulle dö?
Mjo, eller njaa.. har mer velat ta livet av mej.
Gråtit dig till sömns?
yes, är i den perioden av mitt liv just nu.. :/
Lekt tjuv och polis?
haha klart ;) vem har inte det?
Sjungit karaoke?I
Jao tyvärr :P låter inte vackert precis..
Nyligen ritat med färger?
Hm var väl ett tag sen.
Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan?
haha jo de har väl hänt :P
Någon gång betalat för maten med enbart mynt?
japp de har jag gjort, så pinsamt är det.
Gjort något som du lovat dig själv att aldrig göra?
Ja o jaa.
Fångat en snöflinga på tungan?
alla har väl det :)
Busringt?
haha jodå de gjorde jag när jag var mindre :P
Dansat i regn?
njaa, inte dansat kanske. men sprungit runt o hållt på :P
Skrivit till Jultomten?
när jag var liten :)
Blivit kysst under en mistel?
nej, aldrig :/
Sett solen gå upp med någon du tyckt om?
mjo de har jag nog. fast med någon i familjen isf :)
Gått på en fest du inte var bjuden till?
har väl blivit bjuden på nåt sätt, men kanske inte av den som hade festen..
Grillat på en strand?
yes ! mysigt äre :P
Blåst såpbubblor?
japp, de är klart :)
Åkt rullskridskor?
Haha, när jag var mindre :P det gick ju... bra.
Åkt skridskor?
mkt när jag var mindre :) fast aldrig varit bra på det.
Varit med i en bilolycka?
nae, inte precis.
A-, B-, C-, eller D-kupa?ehm.. A.
2 dörrar eller 4 dörrar?
hmm 4? haha :P fattar inte.
Något arbete?
Inte för tillfället, men ska försöka skaffa mej ett.
Någon favoritdryck?
Cider. Annars kolsyrat vatten.
Något smeknamn?
Madde, Maides, maddiie, marre, maddson .. osv :P
Någon tatuering?
nej, inte än :P men det kommer.
Någon kroppspiercing?
i överläppen, o ska ta i naveln o ett annat ställe :)
Något favoritnummer?
3 kanske?
Någon favoritsemesterort?
Cypern. Men bara det är varmt så :P
Någonsin stulit en trafikskylt?
hehe njaa.
Något favoritprogram på TV?
kollar på det mesta, gillar roliga program :P OC o Uggly betty följer jag.
Någon favoritfilm?
Finns många bra.
Någon favorithelg?

Julen?
Någon favoritmat?
Gillar det mesta :)
Någon favoritpaj?
Hmm.. nån som mormor gör :P
Någon favoritdag i veckan?
fredag.
Något favoritmärke på kroppstvål?
nja, den från Oriflame kanske?
Någon favorittandkräm?
Mjo den som jag använder just nu, fast kommer inte på vad den heter just nu.
Några sista ord till de som läser detta?
hmm .. tror inte det är nån som läser, men ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0