En liten lista, i brist på annat.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg
Favoritgodis: Cola snören
Är det nåt du absolut inte äter: Lever, rödbetssallad, varm pizza, köttkotletter
Kläder just nu: Sidenkallingar o t-shirt
Musik just nu: Sandi Thom - I wish I was a punkrocker
Vad sa du senast: mm
Sommarplaner: inte planerat så mkt än :P
Fisk eller badkruka: Badkruka
Längd: 1.67
Hur många kuddar: 3 st
Favoritväder: minst 28 grader och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: telefon som funkar att ringa med, gourmé mat o en killkompis ;)
Spelar du nåt instrument: nope.
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: haha slösare.
Vem är viktigast för dig: min familj.
Bästa film: finns många
Tror på liv på andra planeter: Kanske det kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: Mjodå :P
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: naa :P
Tror du på mirakel: Nope
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Beror på, men nae.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: naa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två

Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Hehe ibland
Snarkar du?: När jag är förkyld eller så :P
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? mhm, usch.
Äckligaste djuret: spindlar tror jag.. uääk
Största svaghet: hm, vet inte.
Det här är jag bra på: svulla.
Bästa bok?: läser typ inte böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tankeläsning
Vad vill du jobba som? I affär tror jag, typ H&M.
Chips, morötter eller godis? godis.
Pizza eller hamburgare? hamburgare!
Skriver du dagbok? Inte mer än bloggen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Japp, en eller två piercingar till o en eller två tatueringar.
Stökigt eller välstädat? stökigt 4-ever.
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jodå :)
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster om jag äter med kniv också.
Hur är din drömtjej/kille? Hm jadu.. skulle jag beskriva han skulle det bli en hel uppsats.
Hur många syskon har du? Martin, lillebror.
Vad är du mest rädd för? Mörker o allt typ.
Är du rädd för blod?: Nae
Saltar du på maten?: Bara pommes
Gillar du att sjunga?: Älskar att sjunga, men det låter inte så vackert precis.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?: Teknik, inriktning IT.. och fråga inte vrf, för jag vet inte.
Anser du att du är stark?: No no
Brukar du sola?: Då o då :)
Vad gör du om du får hicka?: Dricker vatten upponer om det inte slutar.
Har du en besatthet?: Yes, men den är hemlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0