En liten lista.

1. Är jag nöjd med min ålder? Nej, på onsdag fyller jag 17.. o det är bara en onödig ålder. Jag fyller sent o snart är alla mina kompisar 18.. åt helvete :P
2. Är jag nöjd med mitt utseende? nono.
3. Är jag nöjd med min vikt? never..
4. Är jag nöjd med min kropp? Nope.
5. Är jag nöjd med min utbildning? Haha, jag vet inte.. jag är en skolkers som ligger efter pissmkt nu så.
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Nej.
7. Är jag nöjd med min lön? Inget jobb, ingen lön.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Nja, saknar mys o sånna grejer.. jobbigt äre.
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? Nope.
10. Är jag nöjd med mitt boende?Jodå, de är jag faktisk. Bar ajg får ny säng så :P haha
11. Är jag nöjd med mina kompisar? Yes :)
12. Är jag nöjd med min bilsituation? Nej, men det är bara 1 år kvar nu!
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? Mjo dom duger väl, men ingen är perfekt :P
14. Är jag nöjd med mig själv? Nja, vissa saker iaf :)
15 Har jag ett liv? Inte ännu.
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? Japp, klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0