Förändringar.

Nu är bloggen rosa, haha så fint : ) Jag ska förändra mej.. visa mitt rätta jag har jag tänkt ;)
Egentligen är jag ingen slapp svullare. Inte skolkare heller egentligen, det har blivit mest på sista tiden
( de senaste 2 åren :P ) eftersom jag är så trött på allt.. Men nu får ni se, jag ska göra en extreme make over har jag tänkt, haha :P
Aja, tänker inte skriva mer om det.. ni lär märka.

Sova tidigt ikväll som sagt.. typ nu.
Imorn har jag tandläkaren vid halv nio, sen skola, sen systemet, sen.. en massa mer :P
skriver mer om det imorn.

Btw hittade jag en hundring i mitt rum förut, sånt är alltid kul : )
Blir stan imorn alltså ;)

Men nu blir det sängen ! puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0