Freeedag !


Godmorgon people ( = 0 st eftersom ingen läser min blogg :P)
hmm vaknade precis typ, nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det McDonalds med Johanna (+ filip o carro?) blir nog roligt :) tror inte jag hittar nån partytopp idag tyvärr, har ju bara 200kr o det kommer man inte långt med precis =/ men men.
Vi får väl se...
o jag vet inte riktigt om det blir någon fest ikväll asså, det beror på om juhanna hänger med eller inte.
vaknade imorse o mådde varken bättre eller sämre.. ooh jag hatar det här, undrar om man skulle gå till vårdcentralen en tredje gång? haha.

aja måste sätta fart nu, ska åka om en timme o jag har fluffigt hår o pyjamas..
att jag aldrig kan vara i tid heller :P
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0