Grattis till mej själv !

Jaha, då var man ett år äldre nu då :/ usch. Bara jobbigt.. hellre är jag 16 än 17.
Nu går jag bara o väntar på att fylla 18..
Men men, nu fyller jag år så då ska man väl göra det bästa av det :) O jag ska faktiskt börja mitt nya liv idag ! :) slösat bort 17 år av mitt liv nu så det får räcka tycker jag.

Mjao, har iaf extra lång sovmorgon på min födelsedag, tills 12 eller nåt :) gött äre.
Sen skola - 2 jobbiga datalektioner. Sen slutar jag.. vid fyra.
Cykla hem, o sen kommer alla gäster direkt. Usch jag hatar sånt. Men men, man får ju iaf paket :)
O jag är fortfarande som ett litet barn o älskar sånt :P haha. Men det är kul.
Får hoppas det blir en lyckad dag. Trots att min släkt är som den är.

Idag har iaf varit en pissdag. Jag fattar inte vad det är med folk?
Alla har bara varit tjuriga o gnällt o hållt på :S så jobbigt. Och onödigt.
Men inte jag som förlorar på det så :P lite tråkigt är det ju iaf.
Vad har hänt idag då..
sovmorgon. Skola - kommer försent som vanligt.
2 lektioner, lunch o sen 2 lektioner till. Jag hatar tisdagar. O sen hade jag prov sista lektionen också..
roligt är det. O det gick ju skit eftersom jag inte hade tränat nåt.

aja, sen cyklade jag hem. O sen dess har jag inte gjort så mkt - duschat, kollat på Ugly Betty, legat i soffan o sovit, ätit, suttit vid datorn, och pratat med Jimmy kamel :)
den här dagen har varit ungefär som alla andra dagar alltså. Det vill säga dålig.

Men nu ska jag inte sitta här och klaga mer, ska gå och platta håret, städa och sen sova :)
Imorn händer det grejer, så då måste jag ju vara utvilad ;D
ha det bra, puss o gonatt.

Fake it `til you make it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0