I brist på annat

Ditt namn: Maddson
Är du snygg: hahah?
Födelseår: 1989
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakhyvel
Spelar du instrument: Spelade lite piano när jag var mindre o nu vill jag lära mej att spela gitarr.
Ligger Skåne i Sverige: Jodå, men de är ju lite speciellt :P
Har du några danska släktingar: Njaa
Ditt mest överanvända ord: kamel
Dina första tankar när du vaknar: Ooh sova mer!
Är du hungrig: Inte för tillfället
Vart befinner du dig just nu: Datasalen i skolan
Vart bor du: Motala, sverige
Vad har du för t-shirtstorlek: hmm M oftast. Fast inte länge till.
Är du bra på: Hmm,  prata. Vara snäll. Olydig.
Är du singel: Jadå
I stereon nu: Metallica - nothing else matters.
Är du sexig: hahaha naa.
Antal timmar sömn inatt: typ 8 :)
Vem vet mest om dig: Jag vet mest om mig, men annars Denice.
Vem vet du mest om: Denice tror jag.
Vad vill du ha just nu: Heggson.
Snyggast i Världen: Eh jag vet inte riktigt.
Höger eller Vänsterhänt: Höger
Vilka sjukdomar har du: En jäkla blandning.
Ditt mål i livet: Nja vill väl få en svensson familj o allt det där :P
Sängdags: Oftast runt 01.
Fobier: Haha, mkt jag hatar.
Känner du en snygg kille: Ja, självklart :)
Har du körkort: Nja, exakt ett år kvar idag. :D
Vilka cigg gillar du mest: Aldrig rökt så jag vet inte.
Brukar du svara på kontaktannonser: hahaha klart :D nefan.
Äger du några vapen: Kanske det.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Elin eller sara.
McDonalds el Burger King: McD. självklart !
Mjölk i kaffet: Dricker inte kaffe så..
Röker du: Nej.
Svär du: Inte mkt.
Sjunger du: Haha forever and always.

Duschar du dagligen: Om jag hinner.
Har du varit kär: Jodå.. för många ggr.
Den starkaste du vet: Jimmy kamel? :P
Vill du gå högskola: Nja, make up utbildning efter gymnasiet bara.
Vill du gifta dig: Jadå :)
Tycker du att du är attraktiv: Hehe naa :P
Är du en hälsogeek: Går i perioder
Kommer du överrens med dina föräldrar: Mamma iaf, aldrig pappa.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: På typ Make up store eller något.
Din hårfärg och frisyr: Blond. Ganska plattångat.
Favoritfärg på kläder: svart?
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Hm inte mkt precis, fattig just nu.
Piercingar du har: I överläppen. I naveln om nån månad.
Har du glasögon: Nej, men linser utan styrka :P
Sov du ensam inatt: Yes.
Vem sov du hos senast: Hm heggson?
Druckit alkohol den senaste månaden: Jadå :P
Varit på dejt den senaste månaden: Naa :P går inte på dejter.
Blivit slagen den senaste månaden: Hehe beror på. På skoj kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0