In school..

Dagens låt: Hm don't know.
Dagens dusch: Hann inte imorse.. blir senare sen :)
Dagens frisyr: Fult o fluffigt,
Dagens smink: Jobbigt
Dagens händelse: Inte hänt nåt speciellt än..
Dagens planer: Skola, stan med Denice.Plugga, duscha o fixa lite..
Dagens vill ha: Heggson.
Dagens saknad: Heggson.
Dagens drog: Vaselin
Dagens tråkigaste: Det mesta..
Dagens finaste: Vet inte riktigt.
Dagens måste: Plugga :/ orka.
Dagens dricka: Blir väl lite cola light när jag kommer hem :)
Dagens köp: Får väl se om jag hittar något på stan..
Dagens mat: Pasta med grönsaksgryta.. inte så gott.
Dagens sjuka: Waah, jag är sjuk hela jag.
Dagens kärlek: Vaselinet :)
Dagens mående: Nja, det är åt helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0