Lööördag !

Haha så dålig jag känner mej, har inte bloggat på hela dagen! :S vad är det här?
Jag har utvecklat nåt sorts blogg-beroende också så ;D haha.
Aja, finns väl inte så mkt att skriva här egentligen.. har inte hänt allt för mkt idag.

Vaknade, åt frukost o allt sånt där.. sen bar det iväg till stan med familjen, mamma köpte en ny mobil o sen fikade vi i gallerian :) köpte ett par tights till mej på H&M också som jag spanat in.
Sen åkte vi runt lite i bilen - pappa o min bror tycker det är otroligt kul o kolla hur fort bilen kan gå, samtidigt som man spelar dunkande musik. Haha orka, jag ville bara hem.
Men vi hälsade på farmor o farfar en stund och handlade lite mat tills kvällen. Seen fick jag komma hem :)
Satt lite vid datorn o var social på msn samtidigt som jag kollade o det fanns något jag ville ha på typ pulpstore, asos, accessora osv. Det fanns det kan jag lova.. o sen när jag fyllt år kanske jag har råd att beställa lite saker också :) inte bara drömma om dom.

Aja sen ringde jag till Jimmy kamel o pratade lite skit med honom, om allt o inget. precis som vanligt :)
Folk börjar fråga mej o honom om vi har nåt på G :S Alltså jag hatar sånt.. vrf tror inte folk att man kan vara kompis med en kille? waah. Han är iaf en av mina bästa vänner : )

Så är det, hmm sen skulle mamma göra marängsviss till kvällen o då kom vi på att vi glömt att köpa bananer, så det var bara för mej att cykla bort till Östenssons i regnet.
Känns ju lite komiskt och "I have no life" att cykla till en mataffär en lördagkväll och köpa bananer. haha :P

Mjao men det har väl varit en ganska mysig hemmakväll trots allt.
Låg i soffan med mamma o pappa och åt marängsviss o kollade på Deal or no deal.
kan ju vara trevligt det med ibland, o dom uppskattar ju när man är hemma hos dom iaf : )
God mat åt vi också - potatisgratäng och fläskfilé. mums, känner mej så otroligt nyttig också.

Vet inte riktigt vad som händer nu faktiskt, lägga mej o kolla på Time out med familjen,
eller sitta kvar här vid datorn och göra ingenting?
ganska ensamt här vid datorn faktiskt, folk är ju ute o festar o sådär nu så :/
tror det blir time out :P

o sen sova ganska så tidigt, för imorn är det farsdag, då ska vi hem till mormor o morfar o fika o sådär :)
och eftersom dom bor bara några hundra meter från heggson så ska jag nog gå o hälsa på honom ett tag också tror jag :P för jag orkade inte åka till honom idag, regn o kallt o uppförsbacke hela vägen till honom..
låter inte så mysigt att cykla då.
Annars vet jag inte riktigt vad som händer imorn. sånt som märks..

Nu blir det Time out :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0