Lööördag !

Dålig dag idag.
Det där med nyttigheter gick ju vääldigt bra idag.. =/ svullat som en jag vet inte vad.
Men men, stan med familjen imorse.. fick lite nytt smink + underkläder om nån är intresserad.
Sen fika hos farmor o farfar, alltid treevligt.
sen jag kom hem jag jag suttit vid datorn, slappat, pratat med Jimmy kamel o allt det vanliga :)
Kollat på Deal or no deal också - precis det man vill göra en lördagkväll ! ;D fan va kul.
Tråkkväll har det varit. Usch.

O förut tjafsade jag med min syssling o hans Ida också, Ida är störd.. det vet ju alla. Men christopher vet jag inte vaad det är för fel på alltså? Han säger att jag är störd o att han hatar mej osv.
Men utan anledning ;S jag har inte gjort honom, eller ida nåt.
Faast jag bryr mej inte :) Dom förlorar bara på det själva så. Ingen som tycker om dom.
Hoppas dom har roligt när dom ska tjafsa med alla.

Men nu ska jag gå o borsta tänder osv. sen ringa Jimmy kamel :)
vi ska prata hela natten som vanligt, haha.
Aja, puss o gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0