Måååndag !


Yehey, måndag och det betyder ny vecka. Och nytt liv (haha).
Har väl inte gått så bra idag om man säger så. Men dagen är inte slut än, så jag ger inte upp ;)
Nu sitter jag i skolan o har data, det betyder att jag skulle sitta o programmera just nu egentligen..
men jag fattar ändå ingenting så jag sitter o läser andras bloggar istället :) mkt roligare ...
Imorse kom jag faktiskt inte försent :) duktigt av mej.. men jag hann ändå inte äta frukost, sminka mej ordentligt eller så. Jag var trött. Låg o pratade med Jimmy kamel tills kl 2 inatt, haha.
Alltid trevligt o prata med lilla kamelen.
Hm efter den här lektionen slutar jag iaf, om en timme närmare bestämt..
då ska jag o Denice ta bussen in till stan, ska hänga med henne till ungdomsmottagningen o sen får vi se om vi hinner gå runt o kolla lite kanske :)
Måste hem ganska skapligt för jag behöver verkligen plugga, har dataprov imorn bl. a. :/ fyfan.
o imorn ska jag baka tårta också. Det är ganska kul iofs, o det är det enda jag är bra på som har med matlagning att göra :D mums.

Aja nu ska jag kolla lite på Asos osv, eftersom jag inte har något bättre för mej. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0