Måååndag !

Haha, maddson does it again! försover sig.. börjar skolan om 7 minuter, iofs är jag färdigsminkad o allt sånt där men jag kommer ändå komma försent så jag hoppar över första lektionen. Till skolan ska jag iaf, o det är ju bra. Börjar dagen med lunch, haha alltid trevligt..
Första lektionen är matte, o vi har prov =/ inte bra inte bra. Men eftersom jag inte ens vet vad vi håller på med eller har prov på så kanske det är lika bra att jag missart, så kan jag träna lite tills nästa lektion o ha prov då istället.
Hm men nu ska jag ta o städa lite o sen gå till skolan. Ganska lång dag idag.. hemma sent, eftersom jag har idrott sista lektionen. Jobbigt.
Men sen blir det plugga som gäller ! woho.

Aja, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0