Måndag -update, Tiiisdag + Onsdaaag !


hmm nu ska vi se, har varit ifrån datorn ett bra tag nu. ganska så roligt när folk börjar ringa o fråga vart man är för att man varit offline i 3 dagar, haha :P bevisar bara vilken datanörd jag är.

Men nu ska jag försöka berätta allt som hänt då..

I Måndags var jag på stan med Denice.. köpte ett leopardlinne, en grå, stor kofta och ett grått o blått lite längre linne :) nöjd med mina köp.
sen köpte jag hårinpackning för blondt hår, rött nagellack o stringkallingar till heggson (som det sedan visade sig att han redan hade ett par likadana =/ ).
mjau, men sen på kvällen åkte jag till heggson iaf.. då satt han o spelade de första 4 timmarna, så jag somnade framför tv:n.. sen vaknade jag iaf, då åt vi mackor o sen la vi oss i sängen o pratade lite :)

O Tisdag, vaknade vid typ 12- 1 kanske.. åt frukost, sen låg jag mest i sängen o sådär, och heggson satt vid datorn.

Sen kom hormacke o då kollade vi på Jackass 2. den var.. hmm, ja va ska man säga :P äcklig.

Pappa kom o hämtade mej vid typ 5 tiden. skönt o komma hem,
pratade allvar med heggson på msn, o då sa han iaf att de inte kommer funka eftersom han inte älskar mej till 100%, o det förstår jag.. jag har varit en skit.
men men, sen duschade jag, åt lite o sådär.. sen ringde jag jimmy kamel o pratade med han ett bra tag :)
o sen till heggson o pratade ännu mer med han om allt :P
sen gick jag o la mej. hade ont i halsen o mitt internet funkade inte heller så det fanns ingen anledning till att vara uppe längre.

O idag då :P vaknade, gjorde mej en smoothie, o satte mej här.. så det har inte hänt så mkt precis.
Det har kommit snö inatt så jag har ingen lust att gå ut precis :P kallt o jobbigt bara.
Tror att jag ska städa lite nu iaf, sen får vi se vad som händer..
tror det blir film, tända ljus o mysig hemmakväll.
O.C. börjar idag också ! :D yehey.
aja, nu ska brorsan ha datorn.
skriver mer sen när jag får tag på datorn :P
pusspuss



( Jag mår bra, jag har länge känt att det snart skulle ta slut. Det var lika bra att det blev som det blev, det fick mej att vakna upp. Nu kan jag bry mej mer om mej själv, fixa till allt som jag länge velat göra. O sen när jag gjort det kan jag visa dej mitt rätta jag. Då tror jag att det kommer funka mellan oss.
Det här är ingen bra period i mitt liv, jag genomgår mkt just nu. Men sen, när allt fixat till sej, då ska jag ha tillbaka dej ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0