My future..


Nu har jag duschat, ätit lite framför tv:n, städat endel o solat  =) och mamma låter mej faktiskt sitta lite framför datorn när jag varit så duktig :P haha.
Nu blir det miniSPA som gäller, fortsätta med städningen o sen plugga lite.
Så duktig jag känner mej ;D haha (överdriver).
Får jag tid över så ska jag börja läsa någon bok - var 100 år sedan jag lästa något, förutom skolböcker då, o jag känner att det skulle vara mysigt nu när det börjar bli vinter att krypa upp i soffan o läsa lite :)
Haha, de här är även ett sätt för mej att försöka bli vuxen. För jag har bestämt att jag ska bli vuxen nu.
Vet hur fjolligt det låter :P men det är iaf sant, jag orkar inte ha det såhär längre.

O igår låg jag i sängen o tänkte lite - det är faktiskt nu som jag bygger min framtid,
skiter jag i skolan nu så kommer det sluta med att jag får leva på socialen sen, eller jobba hela livet på McDonalds eller nåt sånt. Och det vill jag inte !
Tar jag inte tag i mej själv nu heller så kommer jag inte få den pojkvän jag vill ha, alltså inte den familjen jag vill ha. Inte alls det livet jag vill ha. Usch.
Nu blir det förändring som gäller...

Det här är mina framtidsplaner - och så ska det bli också. ;)..
x Bli den jag vill vara, snygg o allt sånt där.
x Få tillbaka Heggson.
x 2007 - bästa året i mitt liv.
x Gå ut skolan med minst G i alla ämnen.
x Flytta hemifrån och jobba på tex. H&M i 1 år - spara lite pengar.
x Flytta till Göteborg och läsa Make up-artist utbildning. Jobba på nåt Café eller nåt på kvällen så jag har råd att leva också.
x Flytta hem. Få jobb i Linköping, eller öppna egen Make up store - butik här i Motala.
x Träffa min blivande make (haha) få barn, flytta till hus, gifta mej.

Haha, ja ni.. de ser ju fint ut :)

aja, nu blir det SPA ;) puss så länge.

Nu skiter jag i dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0