när man har tråkigt..


Tre namn jag lyssnar till: Madde, maddson, gumman
Någonting jag tycker om med mig själv: hmm snäll oså..
Någonting jag inte tycker om med mig själv: det mesta.
Detta är jag rädd för: haha, det mesta här med :P mörker, va hemma själv.. osv.
Tre saker jag vill ha varje dag: kramar, pussar o nån som gör mina läxor.
Tre saker jag absolut inte kan göra: hm, dansa, sjunga o laga mat
Detta tycker jag om att göra: sova, mysa, shoppa
Detta vill jag göra just nu: mysa i min säng
Bästa känslan: Att ligga i en säng o mysa med nån som älskar en :P
Värsta känslan: bli dumpad.
Egenskaper som en partner ska ha: snäll, söt osv.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: bli den jag vill vara, resa massor, bli nöjd med mitt liv.
Min käraste ägodel: datorn :)
Något jag vill ha i present: hmm en ny säng :P ooh.
Detta har jag på mig just nu: jeans, leopardlinne o grå kofta.
Favoritkläder: mysbyxor o t-shirt.
Skola/Jobb: skola =/
Stjärntecken: skorpion.
Favoritdoft: så som heggson luktar.. :P haha
Färgen på mina ögon: blå, men har bruna linser..
Min längd: 167.
Favoritcitat: hm vet inte :P
Udda förmåga/egenskap/talang: haha ja har väl ingen sån precis :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0