Nice day !


Då var min födelsedag snart över då :) massor som sagt grattis verkligen, haha roligt är det.
Kanondag har det varit ;D okej, ganska segt o jobbigt i skolan, men så är det ju alltid.
När jag kom hem fixade jag ju lite oså. Sen kom alla folk, då öppnade jag paket o var allmänt trevlig :)
Fick många fina saker  - skjortklänningen, presentkort hos frisör 240:-, örhängen i guld, 500:-, morgonrock, smyckesskrin o ansiktsmasker o sådär :) väldigt nöjd är jag.
Faaast, hade ju varit mer trevligt om man fyllde 18. Men nej, de är ett helt år kvar :P fy helvete.

Rolig dag har det varit iaf :) o sen har man ju kollat på O.C också.. fast de var bara jobbigt idag, allt går ju skit för alla där :/ men men, de är ju så det är irl också så :P iaf för mej.

Hm men nu måste jag nog sova. Ingen sovmorgon imorn. Sån lyx får man inte varje dag.
 O sen har jag prov.  how nice !
Aja, de fixar sej nog. Matte har jag alltid varit bra på så :)
efter skolan har jag no plans. Så vi får se vad som händer.
Men nu blire sängen ! Puss o gonatt.

Nu börjar jag mitt nya liv. Önska mej lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0