Nothing else matters.

Ugly Betty - roligt o mysigt program ;D gillart redan, det kommer jag följa :)
Orkade inte kolla på Grey's Anatomy.. bara segt o ligga i soffan så länge :P
så jag är lite social på msn istället.. sitter o pratar med Heggson om oss som alltid.
Jag saknar honom verkligen.. o jag ångrar allt jag gjorde när vi var tsm, jag måste varit sämsta flickvännen.. inte konstigt att det inte höll längre än 2 månader =/ otrogen o allt.
Men fick jag bara en chans till så skulle jag visa honom hur jag är på riktigt, o då skulle det funka. det vet jag. Aja, orkar inte tänka mer på det nu.. så jobbigt =/ Men jag ger mej iaf inte förrän jag får tillbaka honom.. men det vill jag inte än, grejer jag måste fixa först..

Ooh, så trött på allt.. nu ska jag sova. Sovmorgon imorn iaf =) skönt.
tröstätning även denna kväll.fan.

puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0