onödig Lista ;)


FÖRSTA:
Riktiga jobb:
Har inte haft något än? tidningsutdelare kanske.
CD-skivan: Kommer faktiskt inte ihåg. Lisa Ekdahl tror jag...
Piercing/tatuering: Piercing i överläppen, i naveln är planerad denna månad. Tatuering blir det nästa år.
Riktiga kärlek: Vet inte riktigt. =/
Fiende: Hm?

SENASTE:
Biltur: Minns inte faktiskt :P
Kyss: Ooh.. 2 veckor sen imorn. :(
Lånebok: Nån om Wales till skolan.
Film sedd: Den galna professorn 2?
Dryck förtärd: Rött te.
Mat äten: Korv med bröd igår..
Telefonsamtal: Med Heggson igår.
Skiva spelad: Nån jag gjort själv.
Irritation: Mej själv o allt.

JAG:
Vill ha: tillbaka heggson.
Borde: Plugga o komma ifatt i skolan. Ta tag i mitt liv. Växa upp..
Önskar: Att jag får ordning på mitt liv, mkt pengar o Heggson.
Hatar: mej själv, mitt liv, falska personer som snackar skit.
Är rädd för: haha det mesta :P
Hör: When the children cry med White Lion just nu.
Undrar: Kommer jag lyckas ta tag i mitt liv den här gången?
Ångrar: Många saker..
Älskar: Min familj, vänner, Heggson m.m.
Sjunger: inte vackert.
Gråter: när ingen ser..

FAVORIT:
Nummer: 3 kanske?
Färg: Svart
Dag: Fredag
Månad: Juli
Drycker: AlkoCider.

FÖREDRAR:
Gos eller hångel: Både och tack
Te eller kaffe: Te, hatar kaffe :P
Mörkt eller ljust öl: Hm ljus? fast gillar inte öl så mkt precis .. ;)
Rött eller vitt vin: Dricker inte vin.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG:
Gråtit? Nope.
Hjälpt någon? Har jag säkert, jag hjälper ofta folk ;)
Köpt något? Nje, de tror jag inte..
Gått på bio? Nope
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Saknat ett ex? Mjo..
Haft ett seriöst samtal? yes
Saknat någon? Alltid.
Kramat någon? Hm det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0