Ooonsdag !


Då har man varit 17 i en vecka nu alltså :) Så fort tiden går ! Inte klokt.
Och om en vecka har man varit singel i en månad, Haha vilken koll man har ;)
Jao, Idag är lika slapp dag som alla andra dagar - ingen skola idag heller..
Missade första lektionen pga att jag skulle till tandläkaren, o sen efteråt kunde jag knappt prata så då hoppade jag över de andra lektionerna. Slutar 4 idag annars o det skulle jag aldrig klara av.
Så nu har jag suttit hemma vid datorn istället :P..
Jag är så arg på tandläkarna, dom satte in nån jäkla stor metallbit i min mun.. så nu fastnar min piercing där i hela tiden - därför jag inte kan prata, för så fort jag öppnar munnen så fastnar den.
Pissont gör det också, vet inte hur jag ska kunna äta? Haha jag får väl leva på barnmat - puré o sånna grejer :D ooh. så mumsigt det låter.
Nej men det ska väl gå.. dom kan ju drömma om att jag ska ta bort min piercing iaf ;)
de kommer jag inte göra.

Men nu ska jag gå ut o hälsa på Bääs ett tag :) sen hoppa i badet - var länge sen jag badade nu..
Slapp-dag idag är det iaf... O.C. på tvn ikväll. Jag längtar.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0