Ooonsdag !

Grattis till mej själv, 1 månad som singel nu. yee.

Rolig dag har det varit faktiskt.. tandläkaren, skolan - träffade Lina : ) länge sen nu.
Efter skolan åkte jag o Denice till stan.. träffade Jani o han köpte lite cider till oss : )
sen fixade vi lite saker till skolan osv. Fikade på Östenssons Café o då träffade vi Matilda o Julia, skittrevligt fan ; ) saknat dom.
Skulle köpt ny piercingstav, men den affären var ju stängd som alltid. så det får vi ta på fredag : )
En väska fick jag tag på iaf ! =)

Hm men nu är jag hemma iaf.. suttit vid datorn ett tag men nu ska jag hoppa in i duschen, städa lite o sen kolla på O.C. : ) Gillar Onsdagar.

Skriver mer senare, nu ska min bror ha datorn.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0