PL4Y3R.

Snacka om misslyckad dag :D nytt liv in my ass, haha.
Idag har jag gjort allt som man inte ska göra egentligen.. så dålig jag är :P
men men, nya tag imorn.. eller nästa dag.
Ooh vilken dag det har varit..
Skola - fick skjuts av Denice's mamma dit :) 2 lektioner + lunch, ganska okej skoldag faktiskt.
Buss till idrotten, där hade vi teori.. intressant är det :)
hm sen bussen hem igen, då regnade det. mysmys..
Kom hem o bara chillade lite ;) Mamma var tydligen hos veterinären med Bääs..
hon har fått urinvägsinfektion, så nu måste vi ge henne sprutor varje dag :/ usch.
Aja, sen har jag väl inte gjort så mkt mer..
Ätit massor - glass, kakor, mackor, spaghetti o jag vet inte vad.  Alltså va är det med mej? :S
Annars har jag mest suttit vid datorn idag om jag ska vara ärlig, borde pluggat, borde städat. Men nej.
För slö - som vanligt. Fast Jimmy kamel ringde faktiskt förut så jag har pratat lite med han också :)
haha, han är go han ! :D vi planerar en nyårsfest nu .. kommer nog bli årest fest. yehey.
Inte långt kvar nu ju ! o snart är det julafton också, bara 39 dagar kvar.. ooh jag längtar.
Finns inget mysigare :) Får hoppas jag har fått tillbaka Heggson då bara.

Hmm men nu ska jag nog gå o lägga mej tror jag, klockan är över tolv :/
fast jag har sovmorgon imorn iaf :) Det gillar vi.
O så får vi se om det går bättre med mitt "nya vuxna liv" imorn då :P
Aja, puss o gonatt.

dum. dummare. dummast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0