så är det.

Hemma efter en lång dag på tingsrätten och stan.
Ganska intressant skit på tingsrätten faktiskt, fick sitta med under en rättegång där två killar hade försökt sno nånting, en hade misshandlat sin tjej o den andra hade använt olagliga dopningsgrejer.
trevligt, trevligt.
Sen gick jag o Denice till stan o åt buffé på Baltzar, chokladpudding till efterrätt som jag invigde mitt nya nyttiga liv med.. haha :P
Kollade på skor osv. Hittade massor jag vill ha såklart, så roligt att vara fattig : /
men ska in till stan imorn igen iaf, o köpa skorna. Mamma betalar ;) yee.
+ att jag ska köpa cider : ) mums. Och en väska om jag har råd..
träffade massor folk också.. lace, juhanna, hanna, sara, karin osv. trevligt : )
När jag kom hem var inte mamma så glad, telefon räkningen var på 2500.. jag hade ringt till Jimmy kamel för 1500kr av dom. Haha herregud :P så nu blir det inga julklappar för mej..
Jimmy kamel lovade att ge mej 300 kr iaf, som hjälp.. snäll han är : )

Nu ska min bror ha datorn så jag ska hoppa in i duschen, städa o sen kolla på Ugly Betty.
Blir nog inte mkt mer dator för mej ikväll skulle jag tro, för jag måste sova tidigt.
Har tandläkartid tidigt imorn =/ ingen sovmorgon för mej. åt helvete.
aja, puss o gonatt då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0