Sista november.

Idag måste vara min lyckodag eller något :S Allt går otroligt bra hela tiden..
slutar väl med att jag dör ikväll eller nåt, brukar alltid bli så :P lyckan brukar inte vara långvarig.
Fått reda på att jag inte ligger så dåligt till i skolan faktiskt.. inga IG-varningar eller så iaf : )
Bra det, nu blir det att ta tag i skolan igen så att jag slipper gå om =)

Nu ska jag gå ner o äta lite tror jag, hungrig som en ko.
O sen blir det att städa lite o sådär : ) slapp dag iaf.

Imorn blir nog en rätt bra dag det med : ) har bara en lektion - trafikkunskap på morgonen, o sen ska jag till stan o möta lite folk ;) Gå o köpa ny piercing, även beställa tid tills jag ska ta hål i naveln.
Sen ska jag köpa skorna o fika lite typ : ) Blir nog trevligt.
På kvällen vet jag inte riktigt vad som händer - det är sånt som märks ;)

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0