slappa sak.

Haha, alltså vad slö jag ska vara. Måste göra något åt min slöhet snart :P
idag hade jag massor jag skulle göra, plugga, duscha, städa osv.
Men vad har jag gjort?
Ätit, suttit vid datorn, sovit .. och okej, jag har städat lite på bordet i mitt rum. Och jag tog faktiskt fram Engelska böckerna för att jag skulle plugga lite, men sen kom jag på att jag inte orkade det just nu, så då åkte dom ner i väskan lika fort igen :P haha usch.
kommer inte sluta bra det här alltså..
men nu i veckan kan jag lova att det blir mkt plugg iaf, det måste det bli.. kan inte skylla på nån slöhet längre. Då blir det att jag får gå om både 1an o 2an sen istället, o det är ju inte bättre precis.
Så nu blir det andra tag.
Imorn är det 56 dagar kvar av 2006 (jag räknar dagarna :P) o när året är slut ska jag inte ha några rester, och vara nöjd med mej själv + ha fått tillbaka heggson. Det är mina mål :P yeah.
Det ska nog gå att fixa :)

nu ska jag vara lite social på msn ett tag, sen blir det tidigt i säng ! :)
back to school imorn.
puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0