Söööndag !


Och så var det söndag igen, sista dagen på lovet :/ ooh.
fast jag får se om det blir skolan imorn, fortfarande riktigt ont i halsen oså.. men inte bra o missa mer.
Inte varit i skolan på 3 veckor nu, men lovet inräknat då :P skönt har det varit, men inte lika skönt nu när man kommer tillbaka o har hur mkt som helst att göra .. usch.
Blir att plugga ganska mkt idag iaf.
O sen ska jag duscha o ha lite hemma -SPA också tänkte jag :)
städa lite i mitt rum, och bland sminket i badrummet ska jag också göra :P mjauu, fullt upp vet ni.
Hatar att mitt internet inte fukar på min dator, nu måste jag dela dator med pappa o min bror så länge :/ inte kul. men men, det löser sig väl...

back to pluggandet.
/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0