Söööndag ! - Och fars dag -


Godmorgon :) eller eftermiddag..
Så trött jag är, sovit dåligt inatt o sen la jag mej ju ganska sent igår också..
hm, så jag har sovit tills nu typ :/ aja.
Nu blir det o hoppa in i duschen o sen fixa till mej, för om en halvtimme kommer mamma o pappa och hämtar mej, då ska vi till mormor o morfar och fira farsdag :) Har väldigt bråttom nu egentligen, jag ska alltid göra såhär.. usch. Alltid sen :P får bli bättre på det nu när jag ska bli vuxen, haha.

Testade mina nya tights precis, o jag kan lova att de kommer att bli mitt nya favoritplagg. Jag älskar dom redan, så sköna :) Och snygga om man har dom till nån lång tröja eller så. Ooh.

Men nu blir det duschen som sagt ;) bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0