tankar..


Kan inte sova, är inte trött ens.. finns inget o göra, sitter bara vid msn o tråkar :/ usch vilken tråkkväll.
Kom att tänka på alex precis när jag kollade på gamla bilder.. jag såg honom istan i fredags btw.
O jag saknar honom.. väldigt mkt. Men för honom är jag nothing nu, jag förstörde allt den där kvällen den 1 september. Så dum jag ska vara. Fast ändå, skulle jag bli tsm med Alex så skulle jag få rykten, umgås med fel personer och förlora endel av mina vänner. Och det är han verkligen inte värd. Player är han.
Bara typiskt att jag skulle få sånna känslor för honom som jag har. men men, så är det.
Ska väl försöka få tillbaka heggson sen istället :) han är mkt bättre egentligen.
Men Alex har något speciellt, o jag tror att jag aldrig kommer glömma honom.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0