This is me now.


Idag har varit en bra dag, förutom vissa smågrejer - som dataförbud, tjafs o hetsätning :/
men iaf bättre än de andra dagarna den här veckan. Fast just nu har jag så ont i magen att jag knappt kan röra mej.. inte bra att inte äta någonting på hela dagen o sen vräka i sej massor mat på kvällen. fyfy.
Jag som skulle vara duktig idag :/ Aja jag har faktiskt varit duktig idag.
Jag har duschat, hjälpt mamma med tvätt o andra hushållsarbeten (!), ätit nyttigt (om man bortser från kvällen då, haha), gjort SPA, städat, pluggat, ringt jimmy kamel o varit social när han hade tråkigt, solat o hållt mej i från datorn så mkt det går :) så jag ska ha beröm.. duktig har jag varit !
fortsätter jag såhär så ;D
Ska öva på engelska glosor snart också, innan jag ska sova.. Och städa lite :) Vilken bra dag.
Skönt o vara hemma från skolan ibland, det behöver man !

Imorn blir det nog en väldigt trevlig dag iaf - sovmorgon tills halv 11, 3 lektioner.. tråkiga iofs men man kan inte få allt :P, sen kommer morfar o mormor o hämtar mej vid skolan så ska vi till stan o fika o sen kolla ut presenter till mej tills jag fyller år :) yehey. fast jag vet inte vad jag vill ha än ju :S bara jag inte köper massor impulsgrejer. Men nae då.. lite kläder kanske det blir. En klänning? Vi får se :)
Imornkväll blir det nog mys iaf, antingen hemma med familjen - äta gott o sen kolla på tv tillsammans osv. Eller hos heggson o kolla på film o sova hos honom. jag vet inte.. tror det blir det förstnämnda..
skulle vara skönt o va hemma imorn så :)

O vad jag skriver då. Ingen som orkar läsa ens :P haha. men men..
tagit lite nya bilder på mej som jag tänkte lägga in här iaf, så att dom - 14 personer, som läser får se hur jag ser ut  iaf  ;D

This is me.

108460-50


haha ja ni :P

såg lite fina saker på Asos idag också..

Den här tröjan skulle jag gärna vilja ha.. fast jag vet inte. Svart eller röd?



Eller den här..



Ooh fina saker :) Man får väl önska sig tills man fyller, eller julklapp :)

Nu blir det msn ett tag iaf, sen sängen.. ska bli skönt o sova, min mage behöver det känner jag ;P
Gonatt folket :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0