Tiiisdag !

Godmorgon... eller inte. Fy fan, när ska jag lära mej? Från o med imorn - min födelsedag, blir det nya tag, nya vanor o ett nytt liv. Då fyller jag 17 år och har alltså slösat bort 17 år av mitt liv. Najs prajs.
Vaknade av att Denice ringde, 30 minuter innan vi börjar skolan. Smink från igår osv. Ni förstår.
Nu är det 4 minuter kvar tills vi börjar och jag sitter här :S snart ska jag fixa till mej lite o sen cykla till skolan. Inte har jag tränat till prov heller, nejnej.
Aja, idag är det iaf skola - jobbigast dag på hela veckan. O sen ska jag hem o duscha o baka tårta o grejer, då måste jag få nått gjort iaf ! Kan inte bara sitta vid datorn hela dan idag också.

Imorn, Imorn ska jag fixat. Jag mår skit när jag ska hålla på såhär.. fyfan.

Menmen, skriver väl mer sen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0