Tooorsdag !

Ingen skola för mej idag, mår för dåligt :/ Vem säger att man inte kan får vara hemma för krossat hjärta?
Nevars, men jag mår väldigt dåligt psykiskt just nu. O här hemma bryr dom sej ju inte mkt precis, det enda dom gjorde var att ge mej dataförbud. Så nu lär de inte bli nån bloggning för min del på ett bra tag.
Jag får inte heller gå ut något i helgen. Hehe, vilka snälla föräldrar man har va? Fint att dom bryr sej.
Välkommen till min vardag.
Ingen Heggson blir det idag heller, eftersom jag inte får gå ut.. men jag vet inte om jag hade orkat träffa honom i vilket fall. Han är ju en del i varför jag mår som jag gör.

Aja, idag ska jag ialla fall duscha, storstäda, plugga, göra SPA, tända ljus o ha mysigt.
Har skjutit upp allt det där hela veckan nu, eftersom jag alltid fastnar vid datorn och sitter där hela dagarna istället. Men nu när jag har dataförbud ska jag väl kunna få lite gjort iaf :)

Pissliv. Nu krävs det förändring.. min framtid ligger fan i mina händer, ska jag låta slapphet förstöra allt?
Nej. Från o med i dag ska ni få se på andra bullar ! Mmm, bullar...


Nu blir det frukost. Ha det bra så länge.. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0