Tooorsdag !

Så trött jag blir på allt.. När man äntligen är frisk igen, om man bortser från tandont.. så ska allt börja om igen. Imorse vaknade jag medsvullna ögon :S Vad är det för fel på mej?
Nu sitter jag o baddar dom med kallt vatten. Får hoppas att svullnaden går ner snart så att jag kan åka till skolan. Jag vill till skolan.. Ooh.
Inte ofta jag säger det.

Idag ska jag till stan annars tror jag, om jag orkar och hinner. Måste beställa klipptid och handla lite saker.
Men pluggandet går före.. Jag har prov imorn. Woho.

Btw så kommer helgen bli väldigt trevlig : ) Imorn blir det McDonalds med killarna i min klass + Carro,
o sen efter det ska vi till Café Choklad.. länge sen jag var där nu, Ska bli kul :P
Lördag spenderas med familjen på dan, o sen fest på kvällen ;)
Söndag = Vet inte.

Men aja, om jag skulle ta på mej.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0