Unhappy..

Har tänkt mkt på senaste tiden... Det känns som allt håller på att rasa i mitt liv.
Händer saker hela tiden som bara får mej att vilja lägga mej ner o sen aldrig vakna igen - slippa allt.
För inte så länge sen, slutet av augusti så var mitt liv ganska perfekt.
Jag träffade Alex - som var underbar..(Inte lika underbar nu längre).
Fick äntligen min Heggson som jag gillat ett helt år, Skolan hade precis börjat och jag låg inte efter nångonstans. Det var bra hemma - ingen pappa som slog mej o sådär.
Jag såg skapligt bra ut iaf, nyfärgat hår o nytagen piercing osv. :)
Men sen dess vet jag inte vad som hänt.. allt bara började gå utför,
snart funkar det inte längre.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ensam är faktiskt inte så stark.
Händer det inte något positivt snart så klarar jag inte det här mer..
Och mamma o pappa kallar mej egoistiskt.. det är faktiskt för deras skull jag står ut med det här.
Jag vet att dom inte skulle klara av deras liv om jag försvann.
Fast jag ska väl inte klaga, tänker man på barn i afrika o allt sånt där så har dom det väl värre än jag nånsin kommer få. Men ibland är det svårt.
Funderar på om jag kanske skulle ta tag i mitt liv nu? visa alla att jag inte är så dålig som dom tror.
Visa dom att jag klarar att ta mej upp ur skiten.
Japp, från o med måndag blir det ändring - jag vet att jag sagt det ett antal ggr nu,
men det är ganska allvarligt, så jag måste verkligen den här gången.
Det är nu jag bygger upp min framtid. Skiter jag i skolan blir det jobb på McDonalds i resten av
mitt liv - o det låter ju fint.
Jag vill inte sitta där sen, gammal o rynkig - och ångra allt jag har gjort i mitt liv.
Tänk om jag hade gjort det där annorlunda? Tänk om..

Nee, nu blir det förändring, räkna med det ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0