Updates.


Hemma igen. Precis druckit en smoothie och pratat med Jimmy kamel i en timme.. det fick mej på lite bättre humör iaf :) Synd att det ska vara så dyrt att ringa till honom, mamma o pappa blir skitarga på mej varje gång jag ringer :/ men men, får väl skaffa Comviq-kort så att vi ringer gratis till varandra :P
för det har blivit som ett beroende o prata med honom nu, haha.

Hmm vad händer idag då, blev inget stan med Denice iaf, det orkade jag inte..
snart ska jag hoppa in i duschen tror jag, sen ha lite miniSPA samtidigt som jag kollar på OC.
Och plugga också, det måste jag.. har prov imorn. :/

Trött på allt just nu är jag, skolan, mej själv, mitt liv, min familj o mina vänner, heggson, singellivet..
Ja, allt =/ får väl hoppas det fixar sig snart iaf.

Puss så länge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0