Yehey ^^

Tio första:
Första bästa kompis: Jennifer, som jag kommer ihåg.
Första bil: Har inte haft någon.
Första kärlek: Jesper
Första husdjur: 2 Fåglar, kommer inte ihåg namnen.
Första semester: Minns inte, Cypern om det ska vara utomlands.
Första jobb: Servera på spelning tror jag.
Första köpta skiva: Hm typ Lisa Ekdahl, haha :P
Första riktiga kyss: Kommer inte ihåg
Första piercing: Överläppen
Första konsert: Typ nån vätternfestival för skitlänge sen :P

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Det kommer jag inte ihåg.. i fredags med bengan kanske :P
Sista filmen du såg: Den galne professorn 2 (eller vad den heter).
Sista bubbelbadet: Minns inte, skitlänge sen.
Sista spelade cd: Någon jag gjort själv.
Sista gången du grät: I söndags typ.
Sista måltiden: Spaghetti o tomatsås i skolan.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Hehe nja..
Varit på tv? Vet inte riktigt.
Fått ditt hjärta krossat? Nja kanske
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Typ.
Haft ett one night stand? Nja inte direkt.
Busringt till nån? Har väl hänt :P

Sju saker du har på dig:
Svart tubtop
Grå kofta
Svarta mjukisbyxor
Guldigt halsband
Fula skor
Strumpor
Underkläder

Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma
Denice
ingen mer...

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
Fylla 90.
Resa massor.

En sak du ångrar:
Mycket, inte bara en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0