You did hurt me..


Då sitter man i skolan o har data då :) rolig data idag - photoshop o word. Inte massor tråkig programmering som jag ändå inte fattar någonting av.
Fast jag är hungrig, hann inte äta något imorse, hade skitbråttom - missade bussen o var tvungen att cykla =/ usch, att jag alltid ska gå upp 30 minuter innan skolan börjar ;S
Måste bli bättre på det. Hela dagen blir förstörd om man kommer försent till skolan, slarvigt sminkad o hugrig.
Men nu är jag här iaf .) efter skolan blir det eventuellt stan med Denice o göra en marknadsundersökning till Teknikutveckling och Företagande. - fråga folk om dom skulle kunna tänka sig att köpa vårt egendesignade Rosa bandet - armband oså :)
O ikväll blir det bara plugg, plugg o ännu mera plugg !

Jag vill bli vuxen, ta tag i mitt liv och få ordning på saker o ting :/ jag orkar inte ha det såhär längre.
Mår skit just nu, men nu blir det ändring iaf. Från och med idag. Yes..

Back to work. / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0