bye bye ugly thing!


här hade jag skrivit endel inlägg i början av september, när mitt liv såg ganska skapligt ut.
jag gillade alex dahlén (gör fortfarande =/ ) o jag blev tsm med heggson.
festade varje helg o hade skitkul :)
en tid att minnas, men tyvärr råkade jag radera dessa inlägg.
men men, nu börjar jag mitt nya liv, o därför en ny blogg :)
o nu ska jag se till att mitt liv blir sådär som jag alltid drömt om att det ska vara =)

för just nu är det åt helvete, imorse när ja vaknade var mitt öga helt svullet så ja knappt kunde se nåt, o sen nu har min överläpp svullnat så att ja ser ut som pamela anderson typ, o så kan ja knappt prata, o sen ont i halsen, gått upp massor kilo, extrema hudproblem, ätstörningar, depression, missar massor i skolan när jag skolkar, tappat min piercingkula, risigt hår.. osvosv, listan blir lång :P
men nu ska ja inte sitta här o gnälla mer, nu ska jag planera mitt nya liv :)
 over and out !
kram Madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0